Rowan🎃席北

RDJ, Jensen Ackles, Taron Egerton,他们是我的追星历程

I hurt myself today 我又弄伤了自己
To see if I still feel 想知道自己是否还感觉到疼
I focus on the pain 专注于这疼痛
The only thing that's real 这是我仅有的真实了
The needle tears a hole 针尖划破伤口
The old familiar sting 刺痛如此熟悉
Try to kill it all away 想让一切都消失
But I remember everything 记忆却纠缠着我

I wear this crown of thorns 我戴着荆棘冠冕
Upon my liar's chair 高坐谎言王座
Full of broken thoughts 脑中那些破碎的思绪
I cannot repair 我无力修复
Beneath the stains of time 时光使我锈迹斑斑
The feelings disappear 感觉渐次消失
You are someone else 你已非我认识的那个人
I am still right here 我却还在原地
What have I become 如今我都变成了什么
My sweetest friend 我的挚友啊
Everyone I know goes away in the end 最后所有人都离我而去
And you could have it all 你尽管享用我的一切
My empire of dirt 我荒芜丑陋的王国
I will let you down 我会令你失望
I will make you hurt 我会伤害你

If I could start again 若我从头来过
A million miles away 在某个遥远的地方
I would keep myself 我仍旧不愿回头
I would find a way 我会找到办法的

《Hurt》--Johnny Cash

看完漫威最新的预告之后,我脑海中全是这首歌,翻译歌词的时候想着想着哭了起来
为了一个fictional character哭有点蠢但我不在乎
If there must be an end.
Tony Stark deserves a better ending!
Otherwise, F U anyways Marvel!!!!!

评论(1)

热度(102)

  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据